Wednesday, January 25, 2012

"Christmas"-Layout & Sketch

Heute zeige ich Euch einen Sketch, den ich Anfang des Jahres für den "Sketch der Woche" im Scrapbooktreff entworfen und umgesetzt habe.

Today I want to share a sketch I provided for "Sketch of the week"-challenge in Scrapbooktreff-forum.

Mein Layout dazu: ganz in BoBunny - Father Christmas. Nico packt gerade seine Geschenke aus und ist offensichtlich mit der Ausbeute zufrieden. ;-)

I made this layout with bobunny - father christmas. It shows my son Nico while unwrapping his gifts. He is obviously satisfied ... ;-)






Meine Sketche findet Ihr jetzt auch auf einer Extra-Seite unter dem Header. Die dazugehörigen Layouts muss ich muss ich noch auf dem Läppi suchen.

You can find my sketches on a page under the header. I have to search for the appropriating layouts on my laptop.
Pin It

No comments:

Post a Comment